PRESSház

PRESSház


A szerb bulvármédiában mindig van lejjebb

Valójában mi is történt a szerbiai Pink Televízió kérdéses reggeli műsorában, ami miatt Montenegróban fél évre betiltották a műsor átvételét?

2022. szeptember 04. - PressYu1971

Mint ahogyan  a Sajtószabadság Alapítvány és a blogunk is  korábban beszámolt róla, egy botrányos stúdióbeszélgetés miatt Montenegróban ideiglenesen betiltották a szerbiai Pink Televízió reggeli műsorát. A montenegrói nyilvánosság szemében az augusztus 27-én sugárzott műsornak az a része verte ki…

Tovább
süti beállítások módosítása