PRESSház

PRESSház


A szerb bulvármédiában mindig van lejjebb

Valójában mi is történt a szerbiai Pink Televízió kérdéses reggeli műsorában, ami miatt Montenegróban fél évre betiltották a műsor átvételét?

2022. szeptember 04. - PressYu1971

Mint ahogyan  a Sajtószabadság Alapítvány és a blogunk is  korábban beszámolt róla, egy botrányos stúdióbeszélgetés miatt Montenegróban ideiglenesen betiltották a szerbiai Pink Televízió reggeli műsorát. A montenegrói nyilvánosság szemében az augusztus 27-én sugárzott műsornak az a része verte ki…

Tovább

AZ EBESZ FELSZÓLÍTOTTA A SZERBIAI INTÉZMÉNYEKET, HOGY REAGÁLJANAK A VRANJEI OK RÁDIÓ MUNKATÁRSAI SZEMBENI FENYEGETÉSEKRE

Az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet (EBESZ) közleménye szerint a vranjei OK Rádió szerkesztőségét érő legutóbbi fenyegetések alkalmat nyújtanak arra, hogy a nemzeti törvényhozással és a nemzetközi szabványokkal összhangban reagáljanak. Ismeretlen elkövetők befalazták a vranjei…

Tovább

A Szabad Európa Rádió Krím – félszigeten bebörtönzött újságíróinak ítélték oda a Szabad sajtó – díjat

Többek között Andrej Dubcsak és Vlagyiszlav Jeszipenkó, az RFE/RL ukrán szerkesztőségének, Krím-félszigeten bebörtönzött munkatársait is díjazták az Ukrajna elleni orosz invázióról készített tudósításaikért. A norvég Fritt Ord Alapítvány tette közzé, hogy összesen hat ukrán fotoriporter, újságíró…

Tovább
süti beállítások módosítása